SUV jako Ferrari. 19 modelů, které se v budoucnu mohou stát vyhledávanou klasikou

Jan Matoušek Jan Matoušek
9. 11. 2019 7:08
SUV jsou dnes nejpopulárnějším automobilovým segmentem napříč Evropou. U jednotlivých výrobců se přitom objevují již přes 20 let, řada z nich tak má šanci stát se v budoucnosti klasikami a sběratelsky vyhledávanými kousky. Třeba jako dnes Ferrari či Porsche. Britský magazín Autocar proto vybral 19 SUV a terénních automobilů, které by si brzy mohly vysloužit status klasického vozu.
Foto: Výrobci

Honda CR-V

Honda zachytila nástup moderních SUV včas a jen chvíli po RAV4, v roce 1997, poslala do prodeje model CR-V. Ten zaujal praktičností, spolehlivostí i jízdním komfortem. Pohon všech kol, i když nikoliv stálý, ale přiřaditelný, doplňoval benzinový dvoulitrový čtyřválec. Turbodiesel se objevil až ve druhé generaci modelu. Ceny přitom začínají docela nízko, i kolem 30 tisíc korun, za více udržované kousky se ale platí klidně i trojnásobek.

 

Právě se děje

před 6 hodinami

Brno už prodalo na imaginární zápas lístky za milion korun

Fotbalová Zbrojovka Brno už prodala na imaginární zápas se Slavií na pomoc v boji s novým koronavirem vstupenky v hodnotě milion korun. Momentálně druholigový klub si dal za cíl virtuálně vyprodat někdejší slavný stadion za Lužánkami, kam v říjnu 1996 přišlo na zápas s Pražany 44.120 diváků, což je dosud nejvyšší návštěva v české lize.

Výtěžek z prodeje virtuálních lístků získá brněnská Fakultní nemocnice v Bohunicích na boj s nemocí COVID-19. Do akce se zapojila i Slavia. Podle brněnského klubu fanoušci koupili zatím pět tisíc lístků, které se prodávají za 200 korun.

V Česku si fanoušci mohou kupovat virtuální lístky i na další dva zápasy. Olomouc si připomíná slavné utkání s Realem Madrid a Jablonec pak v neděli imaginárně "odehraje" podještědské derby s Libercem. Výtěžek poputuje rovněž do tamních nemocnic.

Další zprávy