Škoda Felicia bude brzy veterán. Některé bazary ji nechtějí, někde stojí statisíce

Jan Matoušek Jan Matoušek
25. 3. 2019 6:03
26. října uplyne už čtvrt století od premiéry Škody Felicia. V roce 1994 se první vůz vyvinutý pod taktovkou koncernu Volkswagen představil při akci na Karlově mostě. Následně se jedním ze tří vystavovaných aut projel i někdejší prezident Václav Havel. O 25 let později Felicia platí stále za jedno z nejrozšířenějších aut na českých silnicích, přesto se počty ojetin stále zmenšují. Ceny navíc podle všeho dosáhly dna, což by mohlo být zajímavé pro sběratele - za pět let totiž první Felicie dosáhnou hranice pro zařazení mezi historická vozidla.
Foto: Škoda Auto

Při takovém množství vyrobených kusů se lze jen těžko divit, že i dnes je podle statistik Felicia jedním z nejrozšířenějších aut na českých silnicích. Přesto počet stále klesá, a tím samozřejmě klesá i počet ojetých aut - ať už v nabídce soukromníků, nebo sítí autobazarů.

Dle statistik AAA Auto se v českých inzercích loni objevilo 6598 Felicií, přičemž za poslední tři roky se počet inzerátů snížil o 10 procent. Nejnovější údaj říká, že v únoru se v inzerátech objevilo 432 Felicií (nejčastěji je inzerovaná Škoda Octavia, za únor s 10 064 inzeráty).

 

Právě se děje

Další zprávy