První virtuální prodejnu Audi má Londýn

Tomáš Rybecký
8. 8. 2012 10:17
Audi City? Virtuální showroom pro světové metropole
Foto: Aktuálně.cz

Audi rozšiřuje svou obchodní síť o nový prodejní formát Audi City. Jedná se o virtuální showroom, který představí značku v celém rozsahu. První showroom Audi City byl otevřen v Londýně nedaleko náměstí Piccadilly Circus.

20 showroomů do roku 2015

Audi se zde návštěvníkům představuje prostřednictvím digitálních technologií v celé své rozmanitosti. V následujících letech se bude Audi objevovat na atraktivních adresách stále častěji. Do roku 2015 bude ve světových metropolích otevřeno více než 20 virtuálních showroomů Audi City.

„Audi City spojuje to nejlepší ze dvou světů: digitální produktovou prezentaci a osobní kontakt s prodejcem," říká Peter Schwarzenbauer, člen představenstva společnosti Audi AG zodpovědný za marketing a prodej. „S tímto novým obchodním formátem získáme ještě bližší spojení s našimi zákazníky - geograficky, ale především kvalitou našeho vztahu. Audi City totiž vytváří nové prostory pro ještě bližší kontakt se zákazníky a pro ještě širší nabídku služeb šitých na míru."

Jako ve videohře

Návštěvník si může svůj automobil vybrat z několika stovek milionů možných konfigurací a realisticky jej vyzkoušet v měřítku 1:1 na plátnech vyplňujících téměř celý prostor. Navíc tak lze jednotlivě předvádět i technické detaily, jako je například ústrojí pohonu, karoserie nebo světlomety LED.

 

Právě se děje

Další zprávy