Proměna k nepoznání. Peugeot se po koupi indického Ambassadoru pustil do nečekané přestavby

Z Hindustanu Ambassador se stal Peugeot 208 GTi.
Peugeot letos oslavuje 20 let od uvedení modelu, který se v jeho historii stal úplně nejprodávanějším - hatchbacku 206. V letech 1998 až 2005 se prodalo po celém světě více než 8,3 milionu aut.
Peugeot chtěl ale také trochu vtipně upozornit na to, že vloni koupil od indické společnosti Hindustan Motors automobilovou značku Ambassador. Tento model se v Indii prodával od roku 1958 a jezdily v něm tamní nejvlivnější osobnosti.
Nápad to není nový, v Peugeotu si totiž vzpomněli na televizní reklamu z roku 2003 nazvanou The Sculptor (Sochař), ve které Ind z Jaipuru spatří v novinách reklamu na Peugeot 206, do kterého se zamiluje, a rozhodne se svůj Hindustan přetvořit. Naráží s ním do zdi, bouchá do něj kladivem, donutí slona, aby si na něj sedl…
… až se jeho Hindustan Ambassador změní ve značně obouchaný Peugeot 206. Tentokrát na to ale Peugeot šel profesionálně.
Foto: Peugeot
Eva Srpová Eva Srpová
22. 3. 2018 17:32
Francouzská automobilka Peugeot v loňském roce koupila od indické společnosti Hindustan Motors automobilovou značku Ambassador. Francouzi letos slaví 20 let od uvedení jejich naprosto nejprodávanějšího modelu, hatchbacku 206, a chtěli oslavy pojmout stylově. Rozhodli se přetvořit Hindustan Ambassador v Peugeot 208 GTi v duchu dnes už legendární televizní reklamy.

Peugeot se rozhodl navázat na reklamu, která se objevila v roce 2003. Spot nesl název The Sculptor (Sochař). Shlédnete ji zde.

Video: Peugeot
 

Právě se děje

Další zprávy