reklama
 
 

Proměna k nepoznání. Peugeot se po koupi indického Ambassadoru pustil do nečekané přestavby

22. 3. 2018 17:32
Francouzská automobilka Peugeot v loňském roce koupila od indické společnosti Hindustan Motors automobilovou značku Ambassador. Francouzi letos slaví 20 let od uvedení jejich naprosto nejprodávanějšího modelu, hatchbacku 206, a chtěli oslavy pojmout stylově. Rozhodli se přetvořit Hindustan Ambassador v Peugeot 208 GTi v duchu dnes už legendární televizní reklamy.

Peugeot se rozhodl navázat na reklamu, která se objevila v roce 2003. Spot nesl název The Sculptor (Sochař). Shlédnete ji zde.

Video: Peugeot |  00:47

autor: Eva Srpová | 22. 3. 2018 17:32

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama