reklama
 
 

Vysmívané značky dobývají Evropu. Dacia i Tesla prodejně porážejí tradiční rivaly

Foto: Výrobci

Ze značek na propad naftových agregátů nejvíce doplatilo již zmíněné Porsche. Pokud se však podíváme na vývoj prodejů naftových aut detailněji, zjistíme, že meziročně dokázaly jejich podíl na vlastních prodejích navýšit jen dvě značky - Volkswagen o 8,6 procenta a Seat o 5,8 procenta. Škoda zůstala na stejném podílu jako loni. Všude jinde naftové agregáty pozice opouštějí. Nejvíce klesl podíl naftových verzí u Jaguaru - o 20,2 procenta - a Land Roveru - o 14,9 procenta. Dvouciferný pokles zaznamenaly i u Jeepu (-13,3 %), Kie (-11,6 %), Renaultu (-11,2 %), Fiatu (11 %), Dacie (-10,4 %) a Nissanu (-10,2 %).

autor: Jan Matoušek | 23. 5. 2019 6:02

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama