Podívejte se, jak se v Česku opravují silnice

Vyspravený povrch se musí utěsnit speciální gumovou směsí, která zamezí tomu, aby se do spáry dostala voda.
Práce probíhají za plného provozu, což je zvláště na úzkých komunikacích II. a III. třídy komplikované a někdy i nebezpečné.
Finišer do vyfrézované díry položí živičnou směs, která má teplotu kolem 300°C.
Takhle to dopadne, když někdo nerespektuje semafor, a musí samozřejmě uhnout protijedoucím autům a vjede na čerstvě položený povrch. Naštěstí to bylo lehké auto, které nezanechalo příliš hluboké stopy. Válec si s nimi naštěstí poradil.
Komunikace II. třídy se kontrolují dvakrát za měsíc, trojky pak jednou. Veškerá poškození vozovky se při inspekci obvykle fotí.
Foto: Michal Štengl
Michal Štengl
4. 7. 2018 13:35
Při kontrole silnice se veškerá zjištění zapisují a fotí. Navíc osobní automobil, kterým jezdíme, je vybavený GPS lokalizací. Podívejte se, jak se silnice v Česku opravují.
 

Právě se děje

Další zprávy