Pick-upy zažívají v Evropě boom, chce mezi ně už i Renault. Zkoušeli jsme, co umí

Jan Markovič Jan Markovič
29. 9. 2017 14:48
Do kategorie středně velkých pick-upů se vrhají značky, které o ní předtím ani neuvažovaly. Poslední z nich je Renault se svým modelem Alaskan. Ten technicky vychází z povedeného Nissanu Navara, který je schopný v terénu a zvládá drsné pracovní nasazení – na korbě uveze tunu nákladu. Vydali jsme se do Slovinska zjistit, jak jezdí. V grafice si můžete prohlédnout jeho schopnosti a srovnat ho nejen s „dárcem orgánů“ Nissanem, ale i s konkurenty.

Pohon a převodovky

Alaskan dostal pod přední kapotu vznětový čtyřválec 2,3 dCi, který bude dostupný ve dvou výkonnostních provedeních 190 a 160 koní. K dispozici má až 450 Nm točivého momentu, to znamená, že je za něj možné pohodlně připojit přívěs s hmotností až 3,5 tuny. K motorům se samozřejmě přidává připojitelný pohon všech kol. Na výběr jsou dvě převodovky - sedmistupňový automat nebo klasická šestistupňová manuální skříň.

 

Právě se děje

Další zprávy