Peugeot Traveller se nabízí celkem ve třech délkách stojících na dvou rozvorech kol. Délky se nazývají Compact, Standard a Long a měří 4,60, 4,95 a 5,30 metru. Nejkratší model má vlastní rozvor, střední a nejdelší jej mají natažený o 35 centimetrů, přičemž nejdelší má pak protažený převis o dalších 35 cm. Výška ovšem vždy zůstává stejná do 1,9 metru, aby se auto pohodlně vešlo i do nižších podzemních garáží (neplatí pro 4x4).
Díky rozdílným velikostem karoserie Peugeot nabízí také velmi variabilní interiér. Na palubě sveze pět, sedm, nebo osm lidí v nejrůznějších konfiguracích. K dispozici je kromě základní verze Family také varianta Business určená podle automobilky pro VIP cestující. Dražší model zahrnuje kožené sedačky směřující vzadu proti sobě nebo stolek – jednoduše řečeno jde o „salónní úpravu“.
Peugeot překvapil bohatou výbavou. Na palubě je čtečka dopravních značek či adaptivní tempomat, přičemž oba systémy spolu mohou komunikovat (tempomat přizpůsobí rychlost značce). Vůz může mít automatické dálkové světlomety, upozornění před střetem s autem vpředu, varování před opuštěním jízdního pruhu nebo barevný head-up displej.
Na českém trhu se nový Traveller nabízí jen s naftovými motory. Jednotka 1.6 HDI je k dispozici s výkonem 115 koní, dvoulitr pak disponuje výkony 150 a 177 koní. Základem je manuální šestistupňová převodovka, pro nejsilnější variantu je dostupný také šestistupňový automat.
Peugeot se nechce vzdát ani své dlouholeté spolupráce s francouzským výrobcem pohonů všech kol Dangel. Proto nabídne verzi 4x4. Ta kromě upraveného systému ESP dostane také možnost přepínání mezi 4x4 a 4x2 nebo zvýšený podvozek o 20 mm. Půjde si ale připlatit i za další zvýšení podvozku (plus 40 mm), uzávěru zadního diferenciálu nebo ochranu proti poškození při ježdění v terénu. Za verzi 4x4 se ale oproti standardnímu modelu bude připlácet nemalých 194 900 korun bez DPH.
Pro ty, kteří neaspirují na překonávání terénních nástrah, ale čas od času se dostanou do křížku s bahnem, pískem nebo špatným počasím, nabízí Peugeot za příplatek systém Grip Control. Ten umožňuje výběr mezi několika režimy ESP určenými pro jízdu v písku nebo sněhu. Podle výrobce nejlépe funguje v kombinaci se zimními pneumatikami a poslouží jako alespoň částečná alternativa k pohonu všech kol.
Peugeot Traveller je na českém trhu dostupný v nejkratším provedení se základním motorem 1.6 BlueHDI 115, manuální převodovkou a v základní výbavě Active za 675 tisíc korun. Jde o model Family. Verze Business vychází v základu na 635 tisíc korun. Ceny jsou bez DPH.