Peugeot bez malého volantu i výběhové modely. Známé značky se snaží zaujmout Čínu

Toto je evropská Kia Sportage, která se v Číně prodává s jinou tváří a jménem KX5.
Prodlužování automobilů je v Číně velmi populární. Audi tam tak kupříkladu prodává o 33 mm delší SUV Q2, navíc také v plně elektrické variantě e-tron.
O 8 cm povyrostlo také BMW X1, které navíc s prodlouženým rozvorem pojí i plug-in hybridní variantu - to je opět něco, co v Česku v nabídce chybí.
O celých 14 cm se natáhl Jaguar XFL. A v Číně má zdatnou konkurenci - prodlouženou verzi tam nabízí i Audi A6, BMW řady 5 a Mercedes-Benz třídy E.
Horkou novinku mezi prodlouženými modely je Peugeot 508L, delší o 10 cm. Navíc se nejedná o liftback jako v Evropě, ale o sedan. A další odlišností oproti evropskému modelu je nabídka i plug-in hybridní verze.
Foto: Jan Matoušek
Jan Matoušek Jan Matoušek
2. 5. 2019 6:03
Škodovky i Volkswageny pro Čínu se od svých evropských protějšků odlišují. A nejde jen o tyto dvě v Česku populární značky. Specifické modely pro čínský trh nabízejí i další na českém trhu působící výrobci. Často stejné auto nikde jinde na světě neuvidíte - především kvůli technice, která je mnohdy starší nebo jednodušší než ta, kterou musí kvůli normám používat v Evropě prodávaná auta. Podívejte se, čím chtějí Čínu zaujmout třeba Peugeot, Jaguar nebo Nissan.
 

Právě se děje

Další zprávy