Nové Porsche Cayenne umí zatáčet všemi koly, poradí si s terénem a na okruhu pokoří kdejaký sporťák

Nové Porsche Cayenne umí zatáčet všemi koly, poradí si s terénem a na okruhu pokoří kdejaký sporťák
Porsche Cayenne vstoupilo do své třetí generace. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde ale jen o facelift. Je pravda, že na přídi a bocích jsou změny designu tak drobné, že si jich všimne jen zanícený fanoušek značky, ale nejlépe ještě tohoto konkrétního modelu.
Cayenne podle slov automobilky vzhledově navazuje na sportovní ikonu 911, nám se ale při jeho představení zdálo, že se více podobá loni představené nové generaci Porsche Panamera. V závěru je jedno, kde je pravda. SUV, které mnozí kdysi při jeho uvedení první generace odmítali, vypadá opravdu dobře.
Ano, zde je ta nejzásadnější mezigenerační změna a teď už i víte, proč hovoříme právě o Porsche Panamera. Zadní partie vozu se totiž silně podobá nedávno představenému praktičtějšímu modelu Panamery, který se jmenuje Sport Turismo. Doménou pozadí je proto nepřehlédnutelná linka LED, která protíná celé páté dveře.
Rozměry se ale přece jen změnily. Auto se prodloužilo o 63 mm oproti předchůdci na celkových 4918 mm, rozvor ovšem zůstal stejný, tedy 2895 mm. Auto je skoro dva metry široké a to bez zrcátek.
Foto: Porsche
Jan Markovič Jan Markovič
4. 9. 2017 19:54
Na první pohled se zdá, že se toho mnoho nezměnilo. Posun designu vozu je opravdu střídmý. Autu se ovšem podařilo shodit přebytečná kila. Dorazilo se dvěma novými šestiválcovými motory, má v základní výbavě natáčení zadní nápravy a nabízí gigantický zavazadlový prostor. Automobilka představila novinku ve svém muzeu v Zuffenhausenu. Byli jsme u toho.

Jak jezdí menší sourozenec Cayennu Macan a za kolik se prodává? Více informací včetně všech technických údajů najdete zde.

 

Právě se děje

Další zprávy