Video: Drsný souboj o Toyotu i zabijácký Ford. Vybrali jsme nejpovedenější zakázané reklamy na auta

Jan Markovič Jan Markovič
29. 4. 2017 7:32
Reklama musí zaujmout, ale její tvůrci někdy přestřelí. Tak moc, že je nakonec spot stažen z televizních obrazovek, nebo na ně dokonce není vůbec vpuštěn. Mnohokrát se to stalo i automobilovým reklamám. Ať už to bylo v případě bojujících manželů o Toyotu, zvěř vraždícího Fordu nebo Volkswagenu nevhodného pro teroristy. Podívejte se na sedm kontroverzních spotů.
Smrtka bude mít zřejmě dneska smůlu. Hyundai Veloster má proti ní totiž jeden trik.
Smrtka bude mít zřejmě dneska smůlu. Hyundai Veloster má proti ní totiž jeden trik. | Foto: YouTube

Když máte doma dobré auto jako je Toyota RAV4, může to u vás vypadat jako ve filmu Válka Roseových, nebo spíš Sám doma. Alespoň to se snažila ukázat japonská automobilka v této reklamě, která nakonec na televizích dlouho nevydržela.

Video: Toyota

Zákaz následující reklamy na Volkswagen Polo asi ve stínu nejrůznějších podobných událostí v Evropě i ve světě je velmi dobře pochopitelný. A to i v době, ve které tento spot vznikl.

Video: Volkswagen

Problém s ptačími exkrementy snad řešil někdy každý, kdo zaparkoval na ulici pod stromem, nebo měl jen smůlu. Ne tak řidiči Fordu Ka, který má speciální obranný mechanismus. Ovšem reakce ochránců přírody na sebe nenechala dlouho čekat a tak ho už dnes v sériové výbavě nenajdeme.

Video: Ford

BMW M5 bylo a vždycky bude jedním z nejrychlejších sedanů na světě. Opravdu ale bylo tak rychlé? Jeden by si mohl myslet, že jde o nějaký trik. A samozřejmě také o klamavou reklamu. Nebo si z nás filmaři dělají dobrý den?

Video: BMW

Následující spot je v angličtině, ale i jen se slabou znalostí jazyka divákovi dojde, o čem se dva pánové na toaletách baví. Někomu ale nedošlo, že je to o Dodge Durango.

Video: Dodge

Reklamy chtějí diváky občas šokovat. Některé ale zajdou hodně daleko. Třeba následující spot, který vysvětluje výhodu vozu bez zadních dveří na jedné straně (Hyundai Veloster) hodně drsným způsobem.

Video: Hyundai

Nejčastější příčinou zákazu reklamních spotů bývá zobrazované násilí nebo také sexuální obsah. Ten v následující reklamě opět na Hyundai je naznačen velmi mírně. Ale je zřejmé, proč v některých zemích neobstál a nebyl na obrazovky vůbec vpuštěn.

Video: Hyundai
 

Právě se děje

Další zprávy