V galerii tohoto článku najdete žebříček dvaceti nejprodávanějších automobilových značek v zemích EU a EFTA. Největším trhem pro nová auta zůstalo i v loňském roce Německo s 3,435 milionu prodaných automobilů. To znamená oproti roku 2017 jen nepatrný pokles o 0,2 procenta. Na druhém místě stejně jako před dvěma lety skončila Velká Británie. Tam se prodalo 2,367 milionu automobilů, což je ale o 6,8 procenta méně než v roce 2017. Pomyslné třetí místo zaujala s 2,173 milionu vozů Francie, kde naopak prodeje o tři procenta rostly. Česká republika podle ACEA klesla o 3,7 procenta na 261 437 prodaných vozů (přehled nejprodávanějších aut v Česku najdete zde).
Vedle jednotlivých značek je neméně zajímavé i pořadí automobilových koncernů (opět v zemích EU a EFTA). První zůstává koncern Volkswagen s 3,733 milionu prodaných vozů - o 0,4 procenta více než v roce 2017. Na druhém místě zůstalo PSA, které ale díky akvizici Opelu/Vauxhallu rostlo o 32,5 procenta na 2,499 milionu prodaných aut. Třetí je Renault (nejedná se o alianci Renault-Nissan-Mitsubishi, ale čistě Renault Group) s 1,641 milionu prodaných automobilů a růstem o 0,8 procenta.