Nejkrásnější Passat všech dob, neboli čtyřdveřové kupé, se od nynějška jmenuje jen Volkswagen CC. O jméno Passat přišel při faceliftu.
Ten samozřejmě upravil podobu přídě do nyní obvyklé linie značky a přidal řadu technických vychytávek.
Také se zapracovalo na odhlučnění interiéru. Například přidáním stříbrné fólie mezi vrstvy skla, a instalací řady těsnících materiálů pod karosérii.
Řada elektronických systémů je nyní ve standardu. Například monitorování stavu bdělosti řidiče (podle způsobu jízdy), což vyhodnocuje elektronika, dále systém Side Assist Plus kombinovatelný s funkcí Lane Assist. Vůz tedy nejenže upozorní řidiče na vůz v mrtvém úhlu a při nepozornosti udrží vůz bezpečně v jízdním pruhu, ale také varuje řidiče a dokonce samočinně vrací auto zpět do svého pruhu v okamžiku, kdy zjistí, že vedle jede jiný vůz.
Systém čtení značek spolupracuje i s dešťovým senzorem
CC také nyní umí číst dopravní značky a samočinně zacloňovat (mechanickou clonou) stále zapnutá dálková světla, pokud kamera rozezná přijíždějící protijedoucí vůz nebo přiblížení k jinému autu zezadu.
Cena Volkswagenu CC na českém trhu začíná na částce 709900 Kč. To je za verzi s motorem 1,8 TSI s manuální převodovkou. Nejlevnější dieselová varianta s motorem 2,0 TDi je jen o 22 tisíc korun dražší.
Ve výbavě posádka nalezne kola z lehkých slitin, elektronickou parkovací brzdu, dvouzónovou klimatizaci, kožený multifunkční volant a již zmíněné monitorování bdělosti řidiče.