Kreativita v boji s koronavirem. Automobilky mění loga, Škoda nasadila Octavii roušku

Martin Přibyl Martin Přibyl
28. 3. 2020 6:38
Koronavirus těžce dopadá na výrobu a prodej automobilů po celém světě. Týmy spravující jejich sociální sítě ale nezahálejí a profily se plní poděkováním, povzbudivými videi i návody, jak se chovat v době koronavirové krize. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější.

Fiat povzbuzuje Itálii v těžkých časech

Na sociálních sítích skupiny FCA není s ohledem na situaci v Itálii na vtipy prostor. Na jejich místě se tak objevilo motivační video, které má povzbudit národ v těžké situaci.

"Tyto ulice, tak opuštěné, by nás mohly rozesmutnět, přesto nikdy nebyly plnější. Plné naděje, snů, odvahy, síly a hrdosti. Trpěli jsme a prožili tisíce těžkostí. Ale vždycky jsme povstali, silnější než dříve. Protože jsme Italové. Naše cesta začíná právě zde. Všichni. Společně."

 

Právě se děje

Další zprávy