reklama
 
 

Kůže, chrom, dřevo a bohatá výbava. Škoda Auto představila nejluxusnější Kodiaq Laurin & Klement

15. 2. 2018 17:17
Škoda představí na autosalonu v Ženevě novou verzi modelu Kodiaq. Bude se jednat o zatím vůbec nejluxusnější verzi tohoto SUV a jako taková ponese iniciály L&K zakladatelů mladoboleslavské automobilky Václavů Laurina a Klementa. Současně s touto výbavou se pod kapotou objeví také nové benzinové motory 1.5 TSI o výkonu 110 kW a 2.0 TSI o výkonu 140 kW. Zajímavostí je, že tyto pohonné jednotky budou vybaveny filtrem pevných částic, který dosud využívaly pouze turbodiesely s přímým vstřikováním paliva.

Vypadá to, že v expozici Škody letos v Ženevě toho bude hodně k vidění. Představitelé automobilky již avizovali světovou premiéru konceptu kompaktního SUV, minulý týden představili faceliftovanou Fabii a nyní tedy pustili na svět i podrobnosti k nejluxusnějšímu Kodiaqu.

Kodiaq L&K poznáte na první pohled podle masky chladiče s chromovanými lamelami, specifického zadního nárazníku a charakteristických 19palcových kol z lehké slitiny. Součástí standardní výbavy budou také diodové světlomety a decentní loga Laurin & Klement. 

Pohled do interiéru prozrazuje, že verze L&K bude mít kožené čalounění, černé lesklé dřevěné obložení palubní desky Piano Black a další dekorativní prvky včetně ambientního osvětlení, které bude možné nastavovat v několika odstínech. 

Standardní výbava zahrnuje mimo jiné elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí, prahy dveří s nápisem Kodiaq, hliníkové pedály, textilní vkládané koberce, dešťový senzor, automatickou clonu vnitřního zpětného zrcátka a špičkový audiosystém značky Canton.

Současně s uvedením modelu L&K na trh bude také obměněna nabídka motorizací celé řady Kodiaq. Největší novinkou je čtyřválec 1,5 TSI o výkonu 110 kW. V případě benzinového motoru 2,0 TSI se zájemci dočkají navýšení výkonu ze 132 na 140 kW.

Není bez zajímavosti, že nové benzinové pohonné jednotky budou vybaveny filtry pevných částic. Novinkou je také sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka DSG nejnovější generace určená pro benzinové motory a turbodiesel 2,0 TDI (110 kW). Nabídku uzavírá motor 2,0 TDI s výkonem 140 kW (190 k).

Všechny výše zmíněné motorizace jsou standardně nabízeny s pohonem všech kol, za příplatek si pak zájemce bude moci objednat také adaptivní tlumiče DCC (Dynamic Chassis Control), které umožňují nastavení podvozku podle potřeb řidiče od vysloveně komfortního až po tvrdší sportovní mód.

autor: Jiří Kaloč | 15. 2. 2018 17:17

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama