Na autosalonu v Soulu se představil koncept elektromobilu KIA Naimo. Název konceptu je odvozen z korejského slova "Ne-mo" (vyslovuje se 'Neh-Mo'), což odkazuje na hranatý, čtvercový tvar vozu.
Koncept Naimo, který se řadí mezi elektrické crossovery, navrhl mezinárodní tým designérů Kia v Soulu.
V případě konceptu Naimo byly použity různé inovativní technologie, a to i v zájmu zachování čistoty designu. Naimo například nemá na předním skle tradiční stěrače. Jejich funkci v tomto případě zastávají vysokotlaké vzduchové trysky umístěné na spodní hraně čelního skla. Konvenční zpětná zrcátka byla rovněž nahrazena. Obraz dění za vozem zprostředkují miniaturní kamery integrované v A-sloupcích karoserie.
Interiér konceptu byl navržen tak, aby navozoval pocit klidu. Pro výplně dveří a na celou podlahu byl použit korejský dub, k čalounění výplně stropu posloužil korejský papír Han-ji. S těmito tradičními prvky v interiéru jdou ruku v ruce ultra moderní technologie, jako například přístrojový štít na bázi TOLED displeje (transparentní displej z organických elektroluminiscenčních diod)
Naimo měří na délku 3 890 mm, rozvor je 2 647 mm, šířka 1844 mm a výška 1589 mm.
Koncept Naimo nemá B-sloupky. Vzadu zavěšené zadní dveře se otevírají proti směru jízdy. Víko zavazadlového prostoru je natřikrát dělenéi.
Naimo pohání elektromotor typu PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor) s maximálním výkonem 80 kW (109 k) a maximálním točivým momentem 280 Nm, což umožňuje dosažení maximální rychlosti 150 km/h.
Dvojice baterií (celkem 27 kWh) je umístěna pod podlahou zavazadlového prostoru a využívá inovativní LiPoly technologii (Li-Ion Polymer). Na jedno nabití ujede Naimo až 200 km. V režimu rychlého dobíjení lze baterii nabít na 80 procent své kapacity
za 25 minut. V rámci běžného dobíjecího cyklu je 100 procent kapacity dosaženo po pěti a půl hodinách.