Když je Škoda dražší než Audi. Srovnali jsme ceny značkového dobíjení elektromobilů

Martin Přibyl Martin Přibyl
3. 6. 2021 14:02
Klíče ověšené několika dobíjecími čipy bývaly a do velké míry stále ještě jsou povinnou výbavou takřka jakéhokoli elektromobilisty. Díky nim lze bez problémů odemknout dobíječky a s elektromobilem absolvovat delší transrepublikové trasy. Snahou automobilek je logicky život zákazníkům usnadnit, proto přicházejí s kartami, které mají přinést komfortní dobíjení na drtivé většině stanic. Vyplatí se?

Pokud tápete v tématu dobíjení elektromobilů, přečtěte si náš slabikář:

Foto: Martin Přibyl

Fiat/Jeep

Také Fiat u elektrického modelu 500 a Jeep u svých plug-in hybridů nabízí dobíjecí službu pomocí roamingu od Digital Charging Solutions. V tomto případě se platí měsíční paušál 86,99 Kč, ceny u jednotlivých stanic se liší dle provozovatele a měly by být dostupné v rámci mobilní aplikace My Easy Charge. Koncern FCA nebyl a ani v rámci skupiny Stellantis není součástí konsorcia Ionity, proto výhodnější ceny na těchto stanicích nenabízí.

Ostatní značky skupiny Stellantis (Opel, Peugeot a další) zatím vlastní dobíjecí kartu v Česku nemají. Peugeot nabízí ke svým elektromobilům dobíjecí kartu společnosti ČEZ předplacenou na 10 000 korun. Podobně je na tom i francouzský Renault.

 

Právě se děje

Další zprávy