K novému Mitsubishi brokovnice. Akční nabídka v USA

Radek Pecák Radek Pecák
14. 11. 2012 7:31
Zákazník autosalonu dostane šek na 250 dolarů určený ke koupi zbraně
Foto: Aktuálně.cz

Příznivce svobodného přístupu ke zbraním dozajista nadchl krok jistého prodejce automobilů japonské značky v Mitsubishi ve městě Easley v Jižní Karolíně.

Zatímco v Česku jsme zvyklí na akční nabídky typu prodloužená záruka, zimní kola k vozu zdarma navíc, karosérie kombi za cenu hatchbacku, případně turbodieselový motor ve stejné ceně jako zážehový agregát, americký prodejce vytáhl doslova jiný kalibr. Na zajímavou "akční" nabídku po amerických médiích upozornil ve svém článku server autoweek.cz.

Podobně lákají u nás zákazníky prodejci nových i ojetých aut
Podobně lákají u nás zákazníky prodejci nových i ojetých aut | Foto: ESA

Na velkou tabuli umístěnou u svého autosalonu umístil jeho majitel nápis, který v překladu inzeruje, že kupec nového vozu získá zdarma brokovnici, případně pušku.

Jsme hrdi na svoji zem a zbraň to vyjádří nejlépe

Nápis ale podle ředitele zastoupení Mitsubishi Chada Hendersona neznamená, že každý zákazník hned z autosalonu odejde s puškou na rameni.

"Když si někdo koupí auto, dostane dárkový šek v hodnotě 250 dolarů, a za to může nakoupit v obchodě se zbraněmi," vysvětluje.

Spolumajitel příslušné prodejny zbraní potvrdil, že majitel šeku musí pro získání zbraně splnit náležité podmínky. "Nemůže jen tak někdo přijít z ulice a říci: OK, jsem tady, abych si vyzvedl svou zbraň.

Důvodem k celé akci byla podle majitele autosalonu hrdost na svoji zemi. "Věřím, že žijeme v nejlepší zemi na světě, a právě to jsme chtěli vyjádřit, když už máme tu šanci," řekl Henderson novinářům. Podle něho to lze stěží vyjádřit lépe jinak, než tím, že zákazníkům brokovnici nebo pušku.  

 

Právě se děje

Další zprávy