Jak jsou na tom ojeté Dacie? Poradíme, jaký motor vybrat a kterým verzím se raději vyhnout obloukem

Petr Šikl
7. 2. 2018 6:48
Touha pořídit si alespoň jednou za život nový vůz byla a je v Česku velmi silná. Automobilka Dacia pod vedením Renaultu se odvážila s příchodem nového tisíciletí k odvážnému kroku, když na evropský trh postupně uváděla jeden levný model za druhým. Za základ vždy posloužila výběhová a léty prověřená technika, která spolu s jednoduchostí a bezkonkurenční cenou přinesla nečekaný úspěch. Řada motoristů si konečně mohla pořídit nový vůz místo starší ojetiny.

Dacia Logan prošlapala cestu odvozenému Sanderu a dovolila vzniknout modelu Lodgy nebo Duster. A na tyto první tři jmenované se podíváme podrobněji. Jak fungují s odstupem času? A vyplatí se je vůbec koupit jako ojetinu? Podívejte se do galerie.

Foto: Dacia

Dacia Logan (2005-2012)

Nepotěší snad jen loupající se plastové volanty, slepnoucí krycí skla světlometů nebo zlomené či zkorodované lanovody plynového pedálu. To jsou všechno věci, které lze levně odstranit.

 

Právě se děje

Další zprávy