První český hybrid není za hubičku. Hyundai Tucson nabízí po modernizaci i levnější verze

Jan Matoušek Jan Matoušek
17. 7. 2018 12:41
Se sloganem "první český hybridní vůz" přichází na český trh omlazená podoba Hyundai Tucson. Ono titulování jihokorejského modelu za český je stále poměrně kontroverzní, nicméně jiné hybridní auto vyrobené v České republice zatím (až do příchodu plug-in hybridního Superbu) koupit nelze. Facelift populárního kompaktního SUV ale není jen o novém pohonném ústrojí. V Nošovicích produkovaný vůz dostal i upravený vzhled a nové prvky výbavy. Kolik stojí, se podívejte do galerie.
Foto: Hyundai

V kabině

Více než vnější se měnil vnitřní design. Tam se Tucson přiblížil nové i30, když dostal infotainment s volně stojící obrazovkou, která má sedm nebo osm palců (v základu je monochromatický pětipalcový displej). Vedle toho je horní část palubní desky vyrobena z kvalitnějších měkčených materiálů a dostala dvojité prošívání. Pro nejvyšší výbavový stupeň je standardem bezdrátové nabíjení chytrých telefonů, mezi příplatky se pak objevuje audio Krell.

 

Právě se děje

před 53 minutami

Dámský gambit na Netflixu vidělo 62 milionů lidí, v Česku je druhý

Minisérii z šachového prostředí Dámský gambit, ve které hlavní roli ztvárnila Anya Taylor-Joyová, na platformě Netflix vidělo 62 milionů lidí. Firma čísla sledovanosti obvykle nezveřejňuje, činí tak jen v případě mimořádných úspěchů. Netflix zveřejnil 23. října všech sedm dílů Dámského gambitu, které od té doby patří do desítky nejsledovanějších pořadů v USA, Velké Británii, Argentině nebo Izraeli. Momentálně je minisérie druhou nejžádanější položkou Netflixu v Česku, hned za čtvrtou řadou seriálu Koruna.

Podle Netflixu dále Dámský gambit obecně posílil zájem o šachy. Hledání tohoto slova na Googlu stouplo dvojnásobně, uživatelé serveru eBay.com dvakrát častěji hledají předměty související s šachami a webu Chess.com se pětinásobně zvýšil počet zaregistrovaných uživatelů.

Další zprávy