Hyundai odtajnil cenu modelu i20 Active. Malý vůz s drsňáckou vizáží stojí nejméně 369 990 Kč

Radek Pecák Radek Pecák
16. 2. 2016 13:18
Nový vůz je odvozen od městského hatchbacku i20, jehož úhlavním konkurentem na českém trhu je Škoda Fabia. Offroadový vzhled mu dodávají přidané plasty na karosérii a také o dva centimetry zvýšený podvozek.
Auto může pohánět zbrusu nový litrový turbomotor.
Auto může pohánět zbrusu nový litrový turbomotor. | Foto: Hyundai

Minimálně 369 990 korun bude muset mít připraveno zájemce, který se rozhodne pro koupi nejnovějšího modelu značky Hyundai s označením i20. 

V porovnání s klasickým hatchbackem i20 se nová i20 Active liší i rozměry. Konkrétně je o tři centimetry delší, šest centimetrů vyšší a necelé tři centimetry širší.

V základní nabídce jsou střešní ližiny, výrazné mlhovky a plastové lišty po celém obvodu auta. Model i20 Active má unikátní i mřížku chladiče a výrazný přední nárazník.

Vnitřní výbava vozu zahrnuje rovněž navigaci TomTom se sedmipalcovým integrovaným displejem, s podporou příjmu DAB, bezplatnou aktualizací map a TomTom Services Live po dobu pětileté záruky vozu.

Už ve standardní výbavě označené Comfort jsou šestnáctipalcová kola z lehkých slitin, přední bi-projektorové světlomety, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory. Při volbě paketu Style dostává zákazník navrch ještě automatickou klimatizaci, vyhřívání sedadel a volantu, dešťový senzor či koncová LED světla.

Na výběr jsou dva benzinové motory. Levnější je verze se čtyřválcem 1,4 a výkonem 100 koní. Lze s ní jezdit rychlostí až 178 kilometrů v hodině při kombinované spotřebě 5,7 litru na sto kilometrů.

Úplnou novinkou pak je litrový přeplňovaný tříválec. Ten je schopen vůz rozjet až na 183 kilometrů v hodině, přičemž spotřeba činí pouze 5,1 litru na sto kilometrů. Tento motor je ovšem k dispozici pouze v kombinaci s vyšším stupněm výbavy Comfort. Takové auto pak stojí 439 990 Kč.

Test klasického vozu Hyundai i20 si můžete přečíst zde

 

Právě se děje

před 15 minutami

Salač zajel v trénincích Moto3 v Aragónu šestý nejlepší čas

Český motocyklový závodník Filip Salač si v pátek v rámci Velké cenu Aragónu třídy Moto3 zapsal v kombinovaném pořadí obou měřených tréninků šestý nejlepší čas. Výkonem 1:59,103 minuty zaostal o půl vteřiny za nejrychlejším mužem dne, jímž se stal Ital Andrea Migno. Salačův týmový kolega Jakub Kornfeil obsadil dvanáctou příčku se ztrátou tři čtvrtě vteřiny na lídra.

Další zprávy