Vyzkoušeli jsme nový kombík Hyundai i30 z Nošovic. Projděte si porovnání s konkurenty

Zavazadlový prostor má podle výrobce velký základní objem 602 litrů, ale nemalá část z nich se skrývá pod podlahou.
Auto jsme testovali na největších možných sedmnáctipalcových kolech s pneumatikami 225/45 R17. Základní verze vyjíždí na "balónovějším" rozměru 195/65 R15. U ní je pravděpodobné mírné zhoršení jízdních vlastností v zatáčkách.
Testované auto poháněl benzinový turbomotor 1.4 T-GDI, který potěšil kultivovaností chodu. Spotřeba hodně záleží na stylu jízdy. Nejčastěji jsme jezdili přibližně za osm litrů, při ustálené rychlosti 90 km/h si ale pohonná jednotka řekne jen o pět litrů. Výrobce udává laboratorní hodnotu 5,5 l v kombinovaném režimu. Čtrnáctistovka je podle nás výrazně lepší než litrový tříválec testovaný u hatchbacku, bohužel ale stojí po nedávném zdražení o značných padesát tisíc korun víc.
Základní objem zavazadlového prostoru výrobce uvádí 602 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot mezi kombíky nižší střední třídy. Za příplatek do něj lze pořídit praktický posuvný organizér.
Jenže velká část z tohoto objemu se nachází pod podlahou, která je standardně umístěná hodně vysoko. Kufr je tak mělký a nepřeveze tak objemné předměty jako třeba ten v Octavii Combi.
Foto: Ondřej Běhal
Ondřej Běhal
23. 7. 2017 16:04
Třetí generace modelu Hyundai i30 kombi se na českém trhu prodává od konce června. Redakce Aktuálně.cz ho jako jedna z prvních v tuzemsku otestovala. Jaké jsou jeho výhody a nevýhody? (Pro vstup do testu klikněte na úvodní fotku.)

Nový Hyundai i30 kombi poháněný stejně jako v našem testu benzinovým turbomotorem 1.4 T-GDI jsme porovnali s konkurenčními kombíky Fordem Focus kombi, Opelem Astra ST a Škodou Octavia Combi.

 

Právě se děje

Další zprávy