Foto: Malá rodinná Škoda brzy po spojení s VW a dnes. Rozdíly mezi tehdejší felicií a dnešní fabií

Foto: Malá rodinná Škoda brzy po spojení s VW a dnes. Rozdíly mezi tehdejší felicií a dnešní fabií
Přesto se ani u této verze nenabízely nárazníky lakované v barvě karosérie. Jedinou výjimkou v tomto ohledu byla exkluzivní varianta Laurin&Klement, do které se montovalo i elektrické ovládání okének a další nadstandardní výbava.
Kompletně nalakovaná karosérie je u dnešního modelu Fabie samozřejmě standardem.
V průběhu let si vlastník této Felicie vůz ještě vylepšil dřevěným volantem a dekory.
Palubní počítač byl za příplatek a ovládal se poněkud nešikovně.
Foto: Radek Pecák
Radek Pecák Radek Pecák
13. 4. 2016 11:40
Prvním novým vozem, který vznikl po začlenění automobilky Škoda do německého koncernu, byla Škoda Felicia. Jako technický základ ale posloužil ještě předcházející model Favorit. Jízdní vlastnosti těchto dvou vozů, jak jsme si ověřili při jízdě s Felicií z roku 1997 na silnicích v okolí Mladé Boleslavi, se sice tak moc neliší, ale auto již působilo o hodně moderněji a pohodlněji. Pro zajímavost přinášíme srovnání s aktuální generací modelu Fabia, která vlastně roli Favoritu a Felicie převzala.

Podrobnou recenzi aktuální verze Škody Fabia v krátkém provedení hatchback čtěte zde. Testovali jsme čtyři různá auta, každé s jiným motorem.

 

Právě se děje

Další zprávy