Foto: Auta, která klamou tělem. Vypadají, že si troufnou na terén, jejich revírem je ale dálnice

Foto: Auta, která klamou tělem. Vypadají, že si troufnou na terén, jejich revírem je ale dálnice
Citroën C4 Cactus je postaven tak, aby byl odolnější. Plastové bubliny na bocích a v rozích karosérie však vůz chrání především před drobnými městskými "ťukanci".
Honda HR-V vypadá jako skutečné malé SUV, také je pro ni pohon všech kol připraven. Nenabízí se ale pro evropské zákazníky.
Peugeot 2008 má nesporně pohledný design. Jedná se však o typického automobilového křížence, který pro jízdu v terénu není určený.
Renault Captur má sice poměrně vysokou světlou výšku (plných 20 centimetrů), ale pohon pouze předních kol zajišťuje průjezd lesní či polní cestou pouze tehdy, pokud bude sucho.
Foto: Renault
Radek Pecák Radek Pecák
28. 3. 2016 11:40
Automobilky v současné době nabízejí řadu vozů, které mohou nebo nemusí mít pohon všech kol. Rovněž lze ale koupit mnoho aut, která na první pohled vypadají jako exempláře se systémem 4x4, avšak ve skutečnosti se výkon motoru přenáší pouze na jednu z obou náprav. Přesto mají obvykle v označení výrazy, které terénní schopnosti evokují. Dva takové vozy lze v současné době najít i v autosalonech značky Škoda.

Přehled všech verzí aut kategorie SUV do půl milionu korun si můžete prohlédnout zde.

 

Právě se děje

Další zprávy