Deset příčin, kvůli kterým voláme asistenční službu. Jednou z nejčastějších je nevědomost řidičů

Eva Srpová Eva Srpová
15. 6. 2017 11:51
Kvůli čemu volají čeští řidiči na linky asistenčních služeb pojišťoven, u kterých mají sjednané povinné ručení nebo havarijní pojištění? Vedle nehody nebo poruchy na pohonném ústrojí to bývá především chyba, za kterou může řidič sám. Například protože natankoval špatné palivo nebo ztratil klíč od auta.

Podívejte se do galerie na nejčastější příčiny, kvůli kterým čeští řidiči využívají asistenční službu. Velmi často se nejedná o poruchu stroje, příčinou potíží je lidský faktor. Například když majitelé aut natankují špatné palivo.

Foto: Ondřej Běhal

Porucha motoru

"Něco s motorem," slyší dispečeři na linkách asistenčních služeb českých pojišťoven často. Jako nejčastější příčinu ji uvádějí Česká pojišťovna i Kooperativa.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 11 minutami

Evropská komise odmítla českou žádost o odklad ohledně vyjádření ke kontrole střetu zájmů při rozdělování eurodotací

České úřady chtěly odklad 60 dní, Evropská komise ale žádost zamítla. A co víc, určila jim šibeniční termín. Informoval o tom server iROZHLAS.cz. O tom, jak se v Česku zlepšila kontrola střetu zájmů při rozdělování eurodotací, musí politické špičky informovat Brusel do dvou dní. Konečnou lhůtu jim minulý pátek v dopise, který má iROZHLAS.cz k dispozici, stanovil na tuto středu. Nedávno přitom přišlo z unie varování: když se prověrky nezlepší, může přijít stopka peněz z eurofondů.

Zdroj: Domácí
Další zprávy