Foto: Téměř dva tisíce aut značky Dacia na jednom místě. Byli jsme na největším srazu v Česku

Sandero je jedničkou EU v prodejích soukromým zákazníkům. O levné Dacie je zkrátka zájem.
První ročník českého Dacia Pikniku se konal v roce 2014. Tehdy se ze zhruba tisícovky návštěvníků vytvořilo živé logo značky Dacia. Zájem o sraz ale s každým rokem roste.
Letos dorazilo 7712 účastníků. Popularita je tedy rok od roku větší, vloni přijelo 7121 fanoušků Dacie. Lidé se mohli hrdě podepsat na vyvěšený arch.
Že jde o opravdové fandy do značky, je vidět i na tom, jak hrdě nosí různé věci s logem. Koupí drobností v butiku navíc přispěli na charitu, letos na koupi wapky pro slonice v liberecké zoo, na jejíž podporu Dacia vloni věnovala 50 tisíc korun. Z koupě drobností s logem Dacia se letos nashromáždilo téměř 70 tisíc korun.
Akce je pořádána vždy zdarma, je potřeba se ale předem registrovat.
Foto: Jan Symon
Eva Srpová Eva Srpová, Jan Symon
18. 6. 2018 6:00
Oblíbenost automobilky Dacia v Evropě enormně roste. V mnoha evropských zemích je jedničkou mezi zákazníky, kteří si kupují auto soukromě, nikoli na firmu. Láká především cenovou dostupností a poměrem užitné hodnoty. Dacia v jednotlivých evropských zemích pořádá jednou za rok sraz majitelů. Letos se v setkání v Česku konalo v sobotu 16. června. Byli jsme se tam podívat.
 

Právě se děje

Další zprávy