Ford Fiesta Vignale
Vignale byla v minulém století italská karosárna, která navrhla třeba i Tatru 613. V roce 1974 však zanikla. Rok předtím ji, spolu s další karosárnou Ghia, koupil Ford. Ačkoliv se pod jménem Vignale představilo od té doby několik konceptů, k plnohodnotnému návratu došlo až v roce 2013. Tehdy se Ford rozhodl vytvořit svou prémiovou divizi a o dva roky později představil Mondeo Vignale.
Dnes nejmenším modelem se jménem karosárny je Fiesta, a to ve tří- i pětidveřovém provedení. Ta se pyšní 17palcovými koly s deseti paprsky, výraznou chromovanou maskou chladiče, dalšími chromovanými detaily exteriéru nebo polokoženým čalouněním. To je možné za 29 tisíc korun (v paketu s vyhříváním předních sedadel) upgradovat na celokožené čalounění se specifickým šestiúhelníkovým prošíváním. Dalších 15 800 korun spolkne jeden ze dvou unikátních metalických odstínů, za 13 900 korun jsou k dispozici 18palcová kola.
Z další výbavy lze jmenovat rádio s osmipalcovou obrazovkou, LED světla, čtení dopravních značek, automatickou klimatizaci, tempomat, zadní parkovací senzory nebo bezklíčkové startování a odemykání. K dispozici je pouze motor 1.0 EcoBoost se 74, 92 nebo 103 kW (nejslabší s automatem, zbytek s manuálem) za akční cenu od 441 990 korun. Druhý pár dveří vychází o 15 tisíc korun dráž.
Pro všechny vozy ve výbavě Vignale je dále společná dostupnost značkových kožených zavazadel a doplňků s logem této verze a speciální koutek v showroomech značky. Tam je pro zájemce o tento typ vozu k dispozici proškolený prodejce, který podle značky dokáže vyhovět individuálním požadavkům zákazníka.