Opel má lak za 165 tisíc, Ford unikátní zavazadla. Co nabízejí automobilky zhýčkaným zákazníkům?

Jan Matoušek Jan Matoušek
12. 2. 2018 6:48
V minulém týdnu jsme přinesli galerii luxusních automobilů mainstreamových značek, které chtěly konkurovat vozům BMW, Audi, Mercedes, Lexus nebo Volvo. Na toto téma částečně navážeme následující grafikou, v níž přinášíme přehled aktuálně nabízených prémiových verzí jinak normálních automobilů. Zaměřili jsme se na vozy Ford Vignale, Opel Exclusive a Renault Initiale Paris. Většinu z nich totiž automobilky propagují právě jako alternativu k prémiovým modelům a například Ford prodává modely Vignale v oddělených částech svých showroomů.
Foto: Ford

Ford S-Max Vignale

MPV S-Max je technicky příbuzné s Mondeem a verze Vignale je tak u něj prakticky stejná jako u Mondea. V základu jsou tedy chromované prvky, 18palcová litá kola s deseti paprsky, výběr ze tří laků, aktivní potlačování hluku nebo kožené čalounění sedadel i palubní desky. 19palcová kola vycházejí na 27 700 korun a jeden ze tří metalických laků, specifický pro Vignale, na 10 750 korun.

Standardní výbava vozu obsahuje audiosystém s devíti reproduktory a osmipalcovou obrazovkou, elektrická přední sedadla, bezklíčkové startování a odemykání, tempomat, automatickou dvouzónovou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo adaptivní LED světlomety. Také motor je stejný jako u Mondea, jen startovací cena je vyšší - 1 147 990 korun.

 

Právě se děje

Další zprávy