Zemana i Schwarzenberga porazil Šíp a Všechnopárty

Domácí Domácí
19. 1. 2013 15:32
Sledovanost poslední televizní debaty (na Primě) mírně klesla
Po debatě v pražském Divadle Hybernia (čtvrtek, Česká televize)
Po debatě v pražském Divadle Hybernia (čtvrtek, Česká televize) | Foto: Ludvík Hradilek

Praha - Televizním debatám před druhým kolem prezidentských voleb přisuzují experti klíčový význam a také jeden z kandidátů, Miloše Zeman, řekl, že budou rozhodovat. Zájem o ně však mírně klesá.

Server Mediaguru přinesl statistiku televizní sledovanosti z pátečního večera, kdy se Karel Schwarzenberg a Miloš Zeman střetli před kamerami televize Prima. Jejich duel si pustilo 899 tisíc diváků, což znamenalo, že to byl pátý nejsledovanější pořad tuzemských televizí po osmé večer.

Duel na Primě tak zaznamenal nižší sledovanost než předcházející čtvrteční diskuse v České televizi. Mediaguru se odvolává na informace ATO-Mediaresearch.

Před prezidentský duel se dostaly například zábavné talk show baviče Karla Šípa Všechnopárty i konkurenční Show Jana Krause, více diváků ale dalo přednost i desítky let starému filmu Hříšný tanec na TV Nova. Všechnopárty se dostala nad milion diváků.

Čtvrteční debatu s prezidentskými kandidáty vidělo v ČT v průměru 1,32 milionu diváků starších 15 let. Duel byl ve čtvrtek nejsledovanějším pořadem na českých televizích po 20:00.

Prezidentskou debatu všech devíti kandidátů v ČT před prvním kolem volby 10. ledna sledovalo 1,7 milionu lidí.

Zeman a Schwarzenberg se spolu utkají ve druhém kole přímé volby 25. a 26. ledna a v České televiz je čeká poslední duel ve čtvrtek večer, den před druhým kolem voleb.

 

Právě se děje

Další zprávy