reklama
 
 

Starosty povede do voleb poslanec Farský. V těžkých časech je důležité rozdělit si role, řekl Gazdík

AKTUALIZOVÁNO 27. 7. 2017
Novým celostátním lídrem Starostů a nezávislých se stal poslanec z Libereckého kraje Jan Farský, který by měl za hnutí kandidovat jako jednička v Praze. Nahradí v roli volebního šéfa předsedu hnutí Petra Gazdíka. Starostové to oznámili na čtvrteční tiskové konferenci. STAN měl původně kandidovat v koalici s lidovci. Tento projet však v úterý zkrachoval. Obě strany proto narychlo připravují samostatnou kampaň, hledají nové osobnosti na kandidátky, volební hesla nebo grafiku pro propagační materiály. Podle Farského je hlavním cílem hnutí "vrátit stát občanům". Místopředseda Radim Sršeň pak prohlásil, že hlavním mottem kampaně Starostů bude "Odvaha převzít odpovědnost".
Doporučujeme

Praha - Starosty a nezávislé místo předsedy Petra Gazdíka povede do voleb poslanec Jan Farský, který se také stane lídrem kandidátky v Praze. Hnutí, které původně mělo kandidovat v koalici s lidovci, ve čtvrtek také představilo nové logo a volební slogan "Odvaha převzít odpovědnost". 

"Chtěl bych vám představit nového celostátního lídra, kterým bude Jan Farský," oznámil změnu Gazdík. "V těžkých časech je důležité rozdělit si role," dodal s tím, že nadále zůstává předsedou hnutí.

"Jsem vděčný Petrovi, že nadále zůstává v čele hnutí," řekl k tomu Farský.

Gazdík, který měl za společnou koalici s lidovci vést kandidátku v Praze, by rád kandidoval ve Zlínském kraji, pokud ho podpoří tamní sněm. Pozice volebního lídra se vzdal, aby měl více času na práci uvnitř hnutí. Současné nejužší vedení podle něj i přes krach koalice s lidovci získalo důvěru. 

Starostové také představili nové logo. Původní mělo podobu čtyřbarevného čtyřlístku, ten vystřídá čtvereček ve stejných barvách. Farský dodal, že hlavním cílem hnutí bude "vrátit stát občanům".

Zisk sedmi procent hlasů v podzimních parlamentních volbách považuje Farský za povinnost, deset procent za úspěch. Hnutí má přitom podle průzkumů podporu asi jednoho či dvou procent respondentů.

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama