Vymyslete "své" straně předvolební heslo na billboard

Libor Stejskal Libor Stejskal
3. 10. 2013 9:55
"Víme, kam jdeme", "Popereme se za vás", "Jdeme to změnit"... Přijdete na lepší?
Kouzlo nechtěného: Billboardy Andreje Babiše v Praze - Holešovicích.
Kouzlo nechtěného: Billboardy Andreje Babiše v Praze - Holešovicích. | Foto: Vojtěch Marek

"Popereme se za vás"."Víme, kam jdeme, pojďte s námi". "Jdeme to změnit". "Nebyl jsem v milici, volím pravici". "Dáme zemi do pořádku“. Tato a podobná více či méně úderná a více či spíše méně o čemkoliv vypovídající hesla zaznívají v právě probíhající předvolební kampani.

Politici a volební stratégové se snaží připoutat pozornost voličů, přimět je, aby dali hlas právě jejich straně či je aspoň odradit od podpory politických konkurentů. Mají za to, že lidé slyší spíše na jednoduché apely a nemají čas či chuť podrobně studovat, co jim volební programy vlastně nabízejí či co všechno mají na svém kontě (ať už v dobrém či špatném) politici, kteří se ucházejí o jejich přízeň.

Nikde jsem na internetu nenašel žádný výzkum, kolik lidí a do jaké míry se nechává předvolebními slogany ovlivnit. Ale zcela jistě nějaký dopad mít budou, jinak by jimi strany nezaplavovaly veřejný prostor.

Zkusili jste si někdy, jak těžké je vymyslet předvolební slogan, který dokáže oslovit co nejvíce lidí? Nikoliv tím, jak je banální či dokonce nezamýšleně komický, ale tím, jak je chytrý, výstižný, má nějaký obsah...

Jaké předvolební heslo byste navrhli politické straně či hnutí, které je vám nejblíže a možná ho budete za necelý měsíc i volit?

Inspirováno jedním z diskusních vstupů pana Ládíka!!!!

P.S. Mimochodem, pamatujete si ještě, jakými hesly se nás snažily politické strany přesvědčit v letech minulých? Máte-li zájem, vyzkoušejte si své znalosti v testu. Možná budete překvapeni, co vše už stranické stratégy napadlo.

 

Právě se děje

Další zprávy