Ministerská kampaň působí. Alespoň na odborníky

Veronika Rodriguez Veronika Rodriguez
17. 12. 2008 11:31
Televizní spot i billboard získaly ocenění od odborníků
Záchranáři - ilustrační foto
Záchranáři - ilustrační foto | Foto: Bleskově

Praha - Muž vjede se svým autem na přechod a srazí matku s dítětem. Skončí za mřížemi.

Tenhle televizní spot bezpečnostní kampaně "Nemyslíš - zaplatíš!" zaujal odborníky na reklamu natolik, že mu udělila první místo v soutěži říjnových televizních reklam.

Pozornost upoutal i bilboard s telefonujícím manažerem. Porotci časopisu Marketing a media ho označili za naprosto stručné a jasné sdělení, které skutečně zasahuje cílovou skupinu přímo za volantem při potenciálním přestupku. A přiřkli mu vítěžství v kategorii venkovní reklama.

Snažíme se působit na emoce

Emotivní bezpečnostní kampaň "Nemyslíš - zaplatíš!" uvedlo na obrazovky a na bilboardy Ministerstvo dopravy v létě tohoto roku. Chce odradit řidiče od nebezpečného chování za volantem.

"Chceme co nejvíce medializovat dopravně-bezpečnostní akce dopravní policie, připravit řidiče na prázdninový provoz, rozebírat konkrétní události," řekl mluvčí ministerstva dopravy Karel Hanzelka.

"Díky médiím hodláme působit na emoce účastníků silničního provozu a ovlivňovat tak jejich chování," dodal.

Celá kampaň má ukázat lidské příběhy, které jsou velmi "čerstvé". Ministerstvo se nechalo inspirovat obdobnými kampaněmi v anglosaských zemích.

 

Právě se děje

Další zprávy