Lidé věří značkám. Jsou za ně ochotní zaplatit

Veronika Rodriguez Veronika Rodriguez
26. 11. 2008 15:16
Značka je zárukou kvality, řekli lidé agentuře Median
Foto: Puma

Praha - Značka našitá na výrobku je zárukou kvality, myslí si polovina lidí.

Zjistila to agentura Median, která se na názor zeptala 7687 lidí ve věku od 12 do 79 let. Průzkum se konal od března do září tohoto roku.

Pokud se výrobek pyšní známou značkou, jsou za něj zákazníci ochotni také zaplatit. Hlouběji do peněženky je pro značku ochotno sáhnout nad 60 procent mladých lidí, ale i třicátníků.

"Ačkoli v záruku kvality věří obě pohlaví přibližně stejně, přece jen mírně vedou muži," uvádí Median. Za značku raději utrácejí vysokoškoláci a středoškoláci.

Pro důchodce značková kvalita tak důležitá není.

 

Právě se děje

Další zprávy