Česko má nové turistické logo inspirované Facebookem

Domácí Domácí
28. 6. 2012 12:12
Má představovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat
Nové turistické logo České republiky.
Nové turistické logo České republiky. | Foto: Czech Tourism

Praha - Česká republika má nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude propagovat jako turistická destinace hlavně v zahraničí.

Má představovat Česko jako zemi příběhů, které může návštěvník odhalovat, objevovat a prožívat. Tvůrci se s logem Czech Republike inspirovali sociálními sítěmi a konceptem sdílení.

Autorem vítězného návrhu je grafické studio Marvil. Byl přijat s nadšením. "Naplnil naše očekávání. Obsahuje v sobě pozitivní emoce, je jedinečný a odlišný od ostatních destinačních značek. Koncept like navíc nabízí široké možnosti pro další využití zejména v online marketingu," uvedl generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Vítězné logo agentura vybírala z návrhů dvanácti renomovaných grafických studií. Komisi pro výběr tvořili zástupci Unie grafického designu, partnerů a zadavatele. Nechyběli ani představitelé ministerstva pro místní rozvoj, ministerstva zahraničních věcí a Českých center.

Agentura CzechTourism mění podobu destinační značky Česka po deseti letech. Nový vizuální styl má pomoci zvýšit atraktivitu země u zahraničních návštěvníků.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Patří turistika mezi vaše koníčky?

 

Právě se děje

Další zprávy