Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Velké banky ve srovnávači půjček pohořely, nejlepší je Zuno

komerční článek
24. 3. 2014 9:22
Výrazným propadem velkých bankovních domů skončilo srovnání 18 neúčelových úvěrů ve výši 100 000 Kč s dobou splatnosti 6 let nabízených na českém trhu. Nelichotivé zadní příčky obsadila Česká spořitel

Na předních pozicích se umístily nové nízkonákladové banky. Vítězem je online banka Zuno, mBank skončila na čtvrtém místě, Equa Bank na pátém a Air Bank na šesté pozici srovnávače.

Měsíční splátka bonitního klienta u Zuno by činila 1711 Kč, u poslední ČSOB by se vyšplhala na 2 329 Kč, úspora zákazníka by tedy mohla být přes 600 korun měsíčně.
„Problém u půjček z pohledu klientů vidím v tom, že si lidé tento produkt nesrovnávají, jako tak činí u jiných svých nákupů. Kdyby tak činili, mohli by ušetřit řádově stovky až tisíce měsíčně a desítky tisíc za celou dobu trvání úvěru,“ podotýká k problematice půjček Patrik Nacher, provozovatel serveru Bankovnipoplatky.com.

Za banku se platit nemá

Pro úvěry ve výši 50 001 Kč až 500 000 Kč Zuno klientům garantuje nejnižší nabídku na trhu. Pro klienty s dobrou bonitou úroková sazba začíná na 6,9 % ročně. Půjčka u Zuno je bez poplatků. Poskytnutí a vedení půjčky je zdarma, stejně jako pojištění proti neschopnosti splácet.
„Půjčka u Zuno je pro naše zákazníky komfortní nejen tím, že je úplně bez poplatků, bez ručitele a bez nutnosti udávat účel půjčky, ale navíc jde vyřídit přes internet. Naši klienti se vůbec nemusí zdržovat chozením na nějaké pobočky a vyplňováním stohů dokumentů,“ říká Lenka Hritzová, šéfka produktového managementu a CRM online banky Zuno.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent).

 

Právě se děje

Další zprávy