Zprávy ze spořitelny budily klienta i v noci. O přesunu pobočky dostal 47 SMS

Olga Skalková Olga Skalková
Aktualizováno 26. 7. 2016 11:31
Technická chyba v externím call centru zasáhla kolem tisícovky klientů. Jeden z nich například dostal 47 upozorňujících SMS o tom, že banka přesune jeho pobočku na novou adresu a že mu tuto informaci pošle písemně.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Vojta Petr/Economia

Praha - Neklidnou noc mají za sebou někteří klienti České spořitelny. Jeden z nich Aktuálně.cz řekl, že mu na mobil přišlo 47 upozorňujících SMS o tom, že banka přesune jeho pobočku na novou adresu a že mu tuto informaci pošle písemně.

„První SMS mi přišla v 16:49 hodin a poslední zatím v 8:53. Musel jsem dát mobil do jiného pokoje, aby mi zprávy během noci pořád nepípaly,“ uvedl. Jeho pobočka je podle něho v Luži u Chrudimi.

„Byla to technická chyba v externím call centru. To má obvolávat klienty, jejichž pobočku uzavřeme, a když se je nepodaří kontaktovat, tak posílat upozorňující SMS. Problém jsme už odstranili,“ řekla Klára Pačesová, mluvčí České spořitelny.

Podle ní se problém zasáhl kolem tisícovky lidí. „Klientům se omlouváme,“ dodala Pačesová. Provozovatele externího call centra, který tento lapsus způsobil, mluvčí nechtěla zveřejnit.

Před měsícem online deník Aktuálně.cz informoval, že Česká spořitelna k 1. říjnu zruší kolem 45 poboček. Banka tehdy uvedla, že na připraveném seznamu ke zrušení jsou podle banky pobočky, které fungují dva nebo tři dny v týdnu, jsou zpravidla v malém městečku nebo na vesnici a klienti je málo využívají. Jejich konkrétní místa ale nechtěla uvést. Česká spořitelna má v současné době 602 poboček.

O chystaném záměru se banka snaží klienty informovat telefonním hovorem. Pokud se jí ale nepodaří s lidmi spojit, posílá jim o svém záměru SMS.

 

Právě se děje

Další zprávy