Albert věnuje 50 korun na další nákup. Nová kampaň chce podpořit karty Visa

Petr Kučera Petr Kučera
29. 8. 2016 14:49
Slevový poukaz dostane každý, kdo zaplatí nákup v hodnotě alespoň 500 korun kartou značky Visa. Ta v posledních letech výrazně ztrácí podíl na českém trhu.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Tomáš Adamec

Praha – Obchodní řetězec Albert nabídne padesátikorunovou slevu každému, kdo v jeho prodejnách zaplatí kartou Visa. Podmínkou získání poukazu je útrata v hodnotě alespoň 500 korun, slevu pak lze využít při dalším nákupu už nezávisle na jeho výši. Asociace Visa v posledních letech ztratila dominanci na českém trhu, když ji vytlačil konkurenční MasterCard.

Kampaň potrvá od 31. srpna do 27. září, slevový poukaz půjde uplatnit až do konce října. Akce platí na nákup libovolného zboží a služeb v jakémkoliv supermarketu či hypermarketu Albert. Nevyužitou slevu ale nelze proplatit v hotovosti nebo na účet.

Šéf kartové asociace Visa pro Českou republiku Marcel Gajdoš říká, že cílem kampaně je ukázat i těm lidem, kteří měli dosud z plateb kartou obavy, jak jsou bezpečné, pohodlné a jednoduché. Podobné akce loni Visa připravila třeba také v sítích Benzina a Tesco nebo v e-shopech Alza a CZC. Na systém slev láká také konkurenční asociace MasterCard.

Zatímco ještě v roce 2010 neslo logo Visa přes 60 procent používaných platebních karet v Česku, v roce 2014 získal navrch MasterCard a letos už má Visa méně než 40 procent trhu.

MasterCard v posledních letech výrazně posílil tým a dokázal Visu odsunout hlavně díky nižším poplatkům za výběry z bankomatů, které bankám nabídl. Toho využili především nováčci jako Air Bank nebo Equa. Podíl MasterCard ale roste i ve větších bankách jako Poštovní spořitelna nebo Raiffeisenbank. Kartu přitom volí hlavně banka, zatímco z pohledu klientů se funkčnost obou značek nijak výrazně neliší.

 

Právě se děje

Další zprávy