Z Telefóniky je definitivně O2. Jen budky se ještě změní

ČTK ČTK
23. 6. 2014 17:09
Logo Telefóniky zmizelo o víkendu z většiny budov a prodejen.
Foto: Společnost O2

Praha - Telekomunikační operátor Telefónica Czech Republic se o víkendu přejmenoval na O2. Logo Telefóniky zmizelo z většiny budov a prodejen, z některých objektů jej ale firma odstraní později během letošního roku. Uvedli to zástupci společnosti. Změna vyjde řádově na jednotky milionů korun.

Loga už zmizela ze všech hlavních budov, například z centrály společnosti na pražské Brumlovce nebo z mezinárodní ústředny na Žižkově. Nový název je uváděný i na všech nových smlouvách nebo na korporátním webu. Naproti tomu telefonní budky se mění jen postupně a na většině zatím zůstává nápis Telefónica.

O změně názvu rozhodl v květnu nový vlastník, skupina PPF. Největší tuzemský operátor v minulosti měnil jméno několikrát. Změna jména i značky z SPT Telecomu na Český Telecom vyšla ve druhé polovině 90. let na částku mezi 200 a 300 miliony korun, náklady přeměny na Telefóniku O2 v roce 2006 po spojení Českého Telecomu s Eurotelem pak byly včetně masivní reklamní kampaně ještě vyšší.

PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera získala v české Telefónice 65,9 procenta akcií, ve slovenské 100 procent. Cena transakce činila 63,6 miliardy korun. Dřívější majoritní vlastník Telefónica SA si ve firmě podržel pět procent.

 

Právě se děje

Další zprávy