reklama

Telefónica chce na neomezený tarif převést většinu lidí

21. 10. 2013 12:45

Od jara si některý ze tří tarifů Free vybralo přes 750 tisíc klientů.

//cdn.i0.cz/public-data/c3/97/b35b469137d79e153571e9d05437_r16:9_w480_h270_g9b106c383a4011e3be830025900fea04.jpg Foto: ISIFA/Thinkstock

Praha - Mobilní operátor Telefónica chce na své neomezené tarify v dohledné době převést většinu ze stávajících pěti milionů zákazníků. Od jara si některý ze tří tarifů Free vybralo přes 750 tisíc klientů. Uvedli to zástupci společnosti.

Firma přišla s novou nabídkou neomezených tarifů letos v dubnu a způsobila tak na mobilním trhu velké pozdvižení. Cena neomezeného volání a SMS klesla na méně než polovičních 749 korun v případě uzavření smlouvy na dva roky. S podobnými tarify přišli v řádu několika dnů i konkurenti T-Mobile a Vodafone.

Na tarify zprvu přecházeli především ti, kteří do té doby u operátora utráceli za volání více. Zavedení neomezeného volání se hned ve druhém čtvrtletí projevilo nárůstem objemu volání o 14 procent na 2,7 miliardy minut a zvýšením počtu SMS o 50 milionů. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se ale snížil o 16 procent na 336,4 koruny.

K přechodu dalších zákazníků chce firma motivovat jak zrušením starých tarifů, tak masivní přesvědčovací kampaní. "Abychom vybrali vhodný tarif, analyzovali jsme chování každého zákazníka v posledních šesti měsících, a na základě toho navrhujeme těmto zákazníkům nejvhodnější tarif z řady Free. Délka existujících závazků zůstává a neprodlužuje se," uvedl Ctibor Jappel z tiskového oddělení Telefóniky.

Každého zákazníka, kterého se změna tarifu týká, firma informuje minimálně 30 dní dopředu. Během této lhůty má zákazník možnost vypovědět smlouvu s O2 bez jakékoli sankce.

autor: ČTK

reklama

Diskuse

0komentářů

Zatím žádný příspěvek :(

reklama
reklama
Česká cesta
reklama
 
reklama