reklama

Hotmail se změní na Outlook. Bude čistší a sociální

1. 8. 2012 8:01

Microsoft se tak chce vypořádat se stále rychleji rostoucím Gmailem

//cdn.i0.cz/public-data/4f/b8/2ac9bf7c3456bd36faf99e748b0e_r16:9_w480_h270_gi:photo:494924.jpg Foto: Aktuálně.cz

Seattle - Microsoft se snaží přinejmenším zpomalit konkurenční rychle rostoucí Gmail a mění tak svou bezplatnou emailovou službu Hotmail. Ta bude více provázaná se sociální sítí Facebook a přejmenuje se na Outlook. Bude tedy mít stejný název jako klient elektronické pošty Microsoftu.

Hotmail je stále ještě největší online emailovou službou a dle analytické společnosti comScore jej k červnu používalo na 324 milionů lidí. To představuje zhruba 36procentní podíl na trhu.

V posledních měsících mu ale uživatele postupně přebírá konkurenční Google Gmail. Ten má aktuálně 31procentní podíl na trhu. Situace u dalšího velkého hráče Yahoo Mail se nijak nemění, drží si stále svých 32 procent.

Sociální sítě a lepší organizace

Aby softwarový gigant znovu nastartoval růst, hodlá přejmenovat svůj online mail na Outlook a tedy jej sjednotit se názvem aplikace, kterou řada lidí využívá ve firemním prostředí. Uživatelé Hotmailu na něj budou muset přejít během několika následujících měsíců.

„Za posledních osm let se hodně změnilo a myslíme, že nastal čas na osvěžení našeho mailu," napsal na svém blogu Chris Jones, viceprezident služby Windows Live.

Podobně jako Gmail by měl mail přejít k čistému vzhledu a přehlednému menu, kterému budou vládnout velké bílé plochy. Reklamy by se měly zobrazovat v pravém sloupci a neměly by působit rušivě.

Mail pak také bude možné provázat se sociálními sítěmi Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+ a bude tedy sloužit i pro sjednocení aktualizací ze všech zmíněných. Online chat bude dostupný skrze Facebook.

Zlepšit by se měla i organizace pošty. Newslettery a další pravidelně zasílané zprávy by měly chodit do oddělených složek, přičemž uživatel si příjem pošty pak bude moci přizpůsobit vlastním požadavkům.

autor: Datarama

reklama

Diskuse

0komentářů

Zatím žádný příspěvek :(

reklama
reklama
reklama
 
reklama