Komerční článek - Toto je reklamní sdělení. Aktuálně.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah

Nebojte se ozvat, když služby nejsou podle vašich představ!

komerční obsah
26. 11. 2018 11:36
Konečně je to tady! Máme sbaleno a vyrážíme! Na dovolenou. Nebo na výlet. Veškeré přípravy jsou za námi. Máme vybrané místo, kam jedeme. Těšíme se, jak si budeme užívat procházek, zajímavostí v okolí, jak si pochutnáme na místních specialitách. Naplánovali jsme vše správně? Nemusíme se bát, zda všechno klapne?
Foto: CzechTourism

Jak najít zařízení, kde se o vás a vaše přání skutečně zajímají a chtějí vám maximálně vyjít vstříc? Jednoduše! Pomocí značky Q, která je udělována organizacím podnikajícím v cestovním ruchu, které sází na kvalitu služeb a chtějí je neustále zlepšovat. Pokud se takové zařízení zapojí do Českého systému kvality služeb a projde úspěšnou certifikací, získá značku Q. Vyplatí se tedy vyhledávat certifikované poskytovatele nejrůznějších služeb, protože u nich budete mít jistotu, že dostanete vše, na co máte nárok. Seznam organizací a firem poskytujících služby oceněné značkou Q naleznete na stránkách Českého systému kvality služeb www.sluzbyQ.cz.

Foto: CzechTourism

V organizacích, které se mohou prokázat certifikátem kvality Q, se rozhodně neobávejte na cokoli zeptat, projevit jakákoli - i méně obvyklá - přání nebo vznést dotaz či se svěřit s případnou nespokojeností. Certifikovaní poskytovatelé služeb - a je jedno, jedná-li se o restauraci, hotel, wellness centrum, památku, lyžařský areál nebo informační centrum - si zakládají na profesionálním přístupu k zákazníkům. To znamená, že usilují o to, abyste se u nich cítili co nejlépe a také se k nim často vraceli. Zpětná vazba je tak pro ně velice důležitá. Sami mají zájem poznat váš názor na své služby, slyšet případné návrhy, co v sortimentu jejich služeb ještě postrádáte a co a jak by se dalo zlepšit.

Nebojte se tedy zeptat, projevit své přání nebo vyslovit nějakou připomínku či nápad. Určitě se nesetkáte s nepochopením, profesionál se o vaše názory a připomínky naopak bude zajímat a vaše přání se určitě vynasnaží všemožně splnit. Je třeba si uvědomit, že poskytnutím této zpětné vazby umožňujete poskytovatelům služeb, aby na sobě mohli dále pracovat a své služby zlepšovat.

Foto: CzechTourism

Svým aktivním přístupem a upozorněním na případné nedostatky v poskytování služeb pomáháte zvyšovat úroveň služeb v daném regionu a potažmo úroveň služeb v cestovním ruchu v celé zemi. Přejme si potkávat na svých cestách po celé České republice co nejvíce certifikovaných organizací.

Je to tedy jednoduché. Vyhledávejte zařízení se značkou kvality Q a nebojte se projevit svá přání nebo připomínky. Prospěch z toho budete mít vy i poskytovatel služeb.

Tento článek je součástí značky "Q". Tato značka kvality je udělována českým hotelům, penzionům, restauracím, informačním centrům a dalším organizacím působícím v cestovním ruchu. Ti, kteří již tuto prestižní značku získali, na sobě aktivně pracují a znamenají pro své klienty záruku certifikované kvality služeb. Kdo všechno značku získal, najdete na webu Služby Q. Značka je udělována v rámci Českého systému kvality služeb a organizace, které splní stanovené parametry, obdrží certifikát kvality a s ním právo užívat značku "Q".

Foto: CzechTourism
 

Právě se děje

Další zprávy