Maláčová prodala soutěž Česká miss, má jiné priority

Ekonomika Ekonomika
28. 8. 2014 16:07
Od firmy Luxury Brand Management kupuje soutěž Czech Event Production ze skupiny sdružené okolo Agentury Orange.
Michaela Maláčová a soutěže krásy - spojení, které končí.
Michaela Maláčová a soutěže krásy - spojení, které končí. | Foto: Hermína

Praha – Soutěž Česká miss mění po deseti letech vlastníka. Novým majitelem firmy M Marketing, která národní soutěž krásy pořádá, se stává společnost Czech Event Production. Kupuje ji od firmy Luxury Brand Management patřící Michaele Maláčové, manželce miliardáře Zdeňka Bakaly. Cena transakce nebyla zveřejněna.

"Rozhodnutí o prodeji České miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím," říká Martina Matoušková, ředitelka Luxury Brand Management.

"Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme. Českou miss a její vítězky chci ale samozřejmě nadále sledovat," dodává Maláčová, zakladatelka České miss a předsedkyně představenstva Luxury Brand Management.

Pořadatelem České miss se nově stane společnost, která je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange. Mezi její projekty patří například mezinárodní konference během předsednictví České republiky v Evropské unii, spolupráce na mnoha ročnících festivalu Colours of Ostrava nebo na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour.

Agentura Orange již dříve s Českou miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů soutěže.

Poznámka: Michaela Maláčová je místopředsedkyní představenstva společnosti Economia, která mimo jiné vydává i online deník Aktuálně.cz.

 

Právě se děje

Další zprávy