Po čem budete jezdit na D1? Fotografie z rekonstrukce

Po čem budete jezdit na D1? Fotografie z rekonstrukce
Zatímco se v obou směrech jezdí v opačném pásu, na rekonstruované straně vysychá beton.
Stroje zvládnou každý den položit 500 až 800 metrů nového povrchu.
Celková tloušťka všech vrstev dálničního tělesa je 77 centimetrů. Ta horní měří 27 centimetrů.
V porovnání se stavem na dosluhující dálnici jsou spáry podstatně užší. Nový povrch bude drsný a měl by být bezpečný.
Foto: Ředitelství silnic a dálnic
Radek Pecák Radek Pecák
10. 6. 2014 17:30
Rekonstrukce pravého pásu dálnice D1 ve směru na Brno na třech úsecích pozvolna spěje ke konci. Nový povrch položil unikátní stroj.

Dva unikátní stroje už dokončily nový souvislý betonový povrch na devítikilometrovém úseku dálnice D1 mezi 41. kilometrem u Šternova a 49. kilometrem u Psářů ve směru na Brno.

 

Právě se děje

Další zprávy