Nejvíc se letos zdržíte na D1 a D5. Podívejte se na plán oprav velkých silnic a dálnic

Nejvíc se letos zdržíte na D1 a D5. Podívejte se na plán oprav velkých silnic a dálnic
Nejrozkopanější je v současné době dálnice D1. Nepochybně tomu tak bude ještě několik příštích let. Až do 15. července je mezi kilometry 28,4 až 34,4 plánována uzavírka levého pásu a v pravém se jezdí v režimu 2+2.
Mezi kilometry 49 až 56 (úsek Psáře-Soutice) má Ředitelství silnic a dálnic až do konce června naplánovanou opravu středového pásu a jezdí se tedy po obou pásech ve zúžených pruzích při pravém okraji. Jedná se teprve o první fázi modernizace tohoto úseku, komplikace tak zde hrozí ještě minimálně celý rok.
Identická situace je aktuálně mezi Měřínem a Velkým Meziříčím (134. až 141. km), kde budou stavbaři pracovat ve středovém pásu do konce května.
Mezi Ostrovačicemi a Kývalkou (kilometr 178 až 182) se již začalo s budováním nového povrchu na pravé části dálnice. Práce jsou zde v této fázi modernizace naplánovány do 9. července. V současné době jsou již omezení rovněž na úseku mezi kilometry 162 až 168, tedy mezi sjezdy Velká Bíteš - Devět křížů.
Foto: Radek Pecák
Radek Pecák Radek Pecák
4. 5. 2016 15:02
V současné době se největší část plánovaných oprav a rekonstrukce koncentruje do okolí Prahy a Brna. Na přelomu dubna a května jsme opakovaně projeli dálnici mezi Prahou a Plzní a Prahou a Brnem, abychom zjistili, kde hrozí řidičům největší nebezpečí uvíznutí.
 

Právě se děje

Další zprávy