Nový Lexus IS 300 kombinuje tradiční pohodlnou jízdu s hladkou akcelerací i nízkými emisemi. Ty se pohybují kolem pouhých 99 g/km při spotřebě 4,3 l/100 km. Takovým výsledkem se nemůže pochlubit žádný jiný prémiový sedan střední třídy.
Základem hnacího ústrojí modelu IS 300h je nově vyvinutý zážehový čtyřválec 2,5 l s výkonem 181 k a maximální rychlostí 200 km/h. Motor používá Atkinsonův cyklus, systém vstřikování paliva D-4S nové generace, časování ventilů Dual VVT-i a systém recirkulace výfukových plynů. Točivý moment na zadní kola přenáší bezstupňová převodovka E-CVT hybridní soustavy pohonu.
Řidič má na výběr mezi pěti různými režimy jízdy: elektromobil, ECO (optimální spotřeba paliva), Normal, SPORT/SPORT S (agresivnější odezva škrticí klapky a sportovnější nastavení řízení) a SPORT S+ se sportovním naladěním podvozku. Poprvé u Lexusu má IS 300 akumulátory umístěné pod zavazadelníkem. Toto uspořádání dává vozu nižší těžiště a tím i sportovnější jízdní chování. Velikost zavazadlového prostoru je současně srovnatelná s verzemi poháněnými pouze zážehovým motorem.
Model IS, prezentovaný v evropské premiéře na Ženevském autosalonu 2013, dorazí na evropské trhy na přelomu června a července letošního roku.